fredag 25 februari 2011

Nu jäklar

Sitter här med min kaffekopp, lyssnar på Foreigner och slappar. Borde plugga men lägger de timmarna till den där långa båtresan på söndag. Är pepp som fan för ikväll, lite värdo att man måste hålla tillbaka för det bli reklamfilm för riksgälden som man ska spela in på lördag vid 7.
Lite getpung att gå upp så tidigt, men man är ju torsk för stålar så då gör man det ändå.

Ikväll blir det 5-årskalas för CN med en liten förfest hemma hos Heep-micke och hans magbetyngda fru innehållandes Zed. Blir parrty som faen.
Gjorde oxå en god gärning igår, nu ska jag bjuda min snälla mor på teater. Tartuffe på stadsteatern, personligen tycker jag teater suger rejält men det är obligatoriskt att gå och då tar jag med mamma. Because if i´m going down, i´m not going down alone. Puss Puss

1 kommentar: