onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dan

Vem fan är Dan? Dags för jullovets första arbetsdag, ser inte riktit fram emot det om jag ska vara ärlig. julstressade kunder som ska handla lite av allt. 2 skivor julskinka, en tunn skiva leverpastej och sen en jävla massa gnäll över hur dyrt det är. gaaah, blir galen på all sån skit. jag kommer fan inte in på erat jobb bara för att gnälla. Vafan tror dom jag ska göra? Jag kan inte sänka priserna åt dom och jag sitter inte heller på en hotline till huvudkontoret.

Är kanske lite trött på all den här hetsen kring jul nu. folk är alltid såna idioter i stress. våga vägra stressa, det är ju helt meningslöst. Det är ju bevisat att för mycket stress inte är bra för hjärtat, alltså det enda du kommer fortare fram till genom stress är döden. Kul va? tänk på det nästa gång du "har bråttom"

Hade en helt sjuk dröm inatt oxå. Drömde att jag, Nina och David i min engelskaklass gick på dagis som förvuxna bebisar. Nina somnade på min axel medans David pillade bort tapeter med fingrarna och jag kastade chockgranater och ritade folk i ansiktet med bläckpenna. Undrar var chockgranaterna kom in i bilden :S
sjukt underhållande dröm att vakna till iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar