fredag 17 december 2010

Jullov

Nu har mitt första jullov sen jag var 18 börjat, känns lite udda. Fick betyg i engelska B igår, MVG kan man ju inte vara missnöjd med. Men det tråkiga är att den klassen är den bästa jag nånsin haft, alla kategorier. Och det är ju lite skumt eftersom man bara känt varann i en termin. Vi kunde gått hem direkt efter vårat samtal men hela klassen stannade kvar för att överlämna en blomma till läraren, sjukt sentimentalt och nästan alla satt å grät. Kommer sakna den klassen.


 I övrigt så har jag nu ringt till min hyresvärd, dom får fan komma hit och fixa värmen nu. Har sjukt kallt i min lägenhet och vaknar varje morgon med stela fingrar.

Veckans roligaste händelse är Linus Omarks avgörande straff för Edmonton Oilers mot Tampa Bay. Sjukt snygg straff. Men det roliga är att ALLA i Tampa kallar den för "respektlös" etc etc. VAFAAAAN!!! Hur kan en straff vara respektlös, extremt jävla dåliga förlorare. Lägger upp målet ovanför så får ni se själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar