tisdag 24 maj 2011

Det är alltid så jävla svårt

Hemkommen från blekinge och en helg som började med dyster begravning av farfar och fortsatte med fest med syster version 2.0 efter övernattningen hos syster version 1.0 med tillhörande familj. Synd att 2.0 skulle däcka innan 23 båda kvällarna. fick även ett besked som gjorde mig sjukt arg så jag bara stog och skakade i en timma. Fattar inte felet på vissa, inser dom inte själva när dom beter sig som rövhål? skiter i vilket nu och tänker inte må dåligt över det.

Nu ska jag istället läsa lite samhällskunskap bara jag kommer på vad fan jag ska lyssna på medans. Lutar nu åt Tora Tora. Sjukt bra.

Btw Säger grattis till ett par av mina absolut bästa vänner, Micke och hans fru Amelia, till sonen ni äntligen lyckades ploppa ut i lördags. Även grattis till tilhörande mostrar, farbröder, mormor och farmor och farfar.
En Zed är till världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar