torsdag 5 maj 2011

förkyld

Är tydligen inte så ung längre och bakfyllan jag drog på mig i helgen mynnade ut i en förkyld och slemproppad hals. helt fantastiskt. Nu pallar jag inte ens att gå till skolan utan får ta bussen. fyfaan säger jag bara, jag som svurit över alla latmaskar som tar bussen till skolan när man kan gå på 15 minuter.

Och så ska man jobba sen, känns helt underbart när man är så pigg som man är. men allt väger kanske lätt mot imorrn då exet kommer för att hämta sina saker. känns jävligt vemodigt och ångestladdat. men men, måste man så måste man.

Utöver det så är man äntligen klar med den där förbannade uppsatsen som jag borde varit skitnöjd över men det känns som det blev pannkaka även om ämnet är sjukt intressant och jag fick reda på nya saker om både Koreakriget och Vietnamkriget. Sjukt tufft, men man blir lite arg. fan ska folk in i andras länder och pilla för utan anledning?

Till nästa gång, FUCK OFF!!! och Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar