måndag 13 juni 2011

Home again

Detta var nog den roligaste festivalen jag haft, sjukt roligt. Ozzy och Stryper regerade. Whitsnake hade varit helt klockrena om det inte vore för ett halvtimmas gitarrsolo som hade en konsistens som winegums. Trots att de lyckades rädda hedern med ett i övrigt klockrent framträdande. Joan Jett var oxå riktigt imponerande verkar vara en av få rocktanter som fortfarande vet hur man gör.

Evergrey var grymma som vanligt, fan va svårt det är att beställa öl samtidigt som dom spelar Nosferatu. Var även imponerad av Morbid Angel som gjorde mig lite lätt eregerad. Loaded var sämst. Förbannad över att jag missade Steelheart.

Behållningen är att jag nog blivit smått beroende av en person :p pussgurka och allmänt dundermysig. Måste ses igen.

Passar på att tacka Anton, Caroline, Tomas, Jessica (preggo), Louise, Lina, Johhny, Lotta, Helena, Liv, Alle, Peter, Becky, Stoffe, Das Germans, Blåfisk, Skuggan, Madde, Ted, Robin, Peter kusin med kvinna, Johanna och Fanny för trevligt sällskap i bilen. Har säkert glömt någon. förlåt isf.

Btw, krya på dig Sebban och kom upp på sadeln fort som möjligt igen.

Avslutar med Skurtjävel, Det är häftigt att vara dryg, me boom boom all night, love you long time, jävla patrask i den fula skåpbilen som bara spelar Flogging Molly ur trasiga högtalare...inte en jävel tycker om er. JAG HATAR SPEXARE!!! Ni är fan inte roliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar