tisdag 22 mars 2011

Bläää....eller vafan?

Har skaffat mig ett sånt där spotifykonto jag alltid spottat på...men fan va bra det är och nu sitter man här och pumpar sina asgrymma spellista. Vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har bara haft annat i huvet helt enkelt och nu sitter man här med lite fler frågetecken än innan, men nog om det.

Har bokat upp mig på att åka till mormor och ta hand om henne över helgen eller rättare sagt vara där och hålla henne sällskap, hon blir lätt snurrig när hon är själv. Lider som fan med henne, kan inte vara lätt att vara gammal och bli påminnd om det hela tiden när syskon och vänner börjar trilla av. Fan va jag oroar mig för att bli gammal, hoppas jag blir en sån där sjukt positiv pensionär som inte bryr sig om något annat än att leva så länge det går.

Nä, nu ska jag lyssna på Sodom och spela lite Modern Warfare innan matlagningen och sen lite pluggande. puss i ljumsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar