tisdag 8 mars 2011

SOLEN SKINER!!!!

Nu kan man vara ashäftig i sina solglasögon igen. sjukt pepp blir man ju oxå, ska strax iväg för en heldag i skolan. Skönt som fan att ha en anledning att gå ut i solen. Hoppas bara att det är så varmt som det ser ut.

Fyfan va jag inte tycker om korkade människor kom jag på. Alltså såna som verkligen inte kan prata och inte såna som inte vet när Gustav Wasa dog eller nåt. Utan de här som kan fläka ur sig "Jag gillar TV, jag brukar titta ibland´, då brukar jag skratta" vafaaaaan. En klassiker är ju Linda Rosing, jag vet, Sveriges fanbärare. "Jag brukar tänka, jag gillar att tänka, tänka är kul" WOOOOW

Skönt uttalande från en som byter från analfebetisk dörrvakt till en knarkande före detta eurotechnonisse från E-tuna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar