söndag 23 januari 2011

Cypress Hill makes my blood run hot

En stabil söndag, men en innebandy match avklarad (3-3) och 2 mål av mig själv. stadigt som fan. Nu sitter jag bara å filurar på vafan man ska hitta på av den här dagen. Pumpar Cypress Hill, fick ett sjukt sug att lyssna in Temples of Boom. Vilken jävla skiva det är, helt suverän och lixom allt annat man spelade oändliga varv när man var yngre så kan man texterna i ryggraden.

Det lutar dock åt att dagen går åt till att kolla på fotboll och spela Modern Warfare. Men vafan, det har man ju gjort varje söndag :S

Jag måste bara säga att helgen som kommer innehåller en jävla massa sång och dans i form av Glorious Bankrobbers på Anchor. Spelning på både fredag och lördag så det blir en dag då jag är där å röjer å super, och en dag då jag är där å röjer och spelar skivor. FULLT ÖS!!!!

En grej till, Jag vill ge er alla timjan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar