onsdag 19 januari 2011

Sega onsdag

Sjukt seg dag idag. Helt uttråkad och ingen större lust med något alls, mestadels för att dagens lektion blev inställd och det är fan inte kul att man nu skulle haft 3 lektioner men nu bara haft 1.

Sen har jag börjat störa mig som fan på vissa som inte fattar att någon inte är intresserad. Sjukt jävla störande. Jag har börjat bli jävligt trött på vissa människor på senaste tiden, bl.a. alla dessa som inte har sina riktiga namn på facebook och heter nåt i stil med Sleazy Roxx osv. dessutom ska dom envisas med att lägga till en som vän trots att man aldrig träffat människan. Vafan vill ni mig? vill ni träffa nya människor så gå ut å ta en jävla öl istället. Tro mig...det är fan trevligare.

Nu ska jag spela manager, hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar