tisdag 18 januari 2011

Tisdagen som kändes som en onsdag eller nåt...

Har varit i skolan sen 10 imorse, trodde det skulle kännas som en evighet och vara sjukt tråkigt. Men detta var fan riktit givande. Programhantering där jag faktiskt känner att jag lär mig "lite" nya grejer och Svenska B som nu är hästlängder roligare än båda de gångerna jag haft kursen innan och för att avsluta med samhällskunskap vilket faktiskt är riktit intressant.

Det som är absolut skönast är att än sålänge har det inte dykt upp några pulver eller idioter som inte fattar ett skit. STORT +
Det är dock en snubbe som jag fan inte fattar vafan han gör där...i en och en halv lektion har han suttit och rappat, lyssnat på mp3 och pratat i mobilen under lektionen. Han gör ingenting förutom att försöka visa upp sig och verka lite häftigare än resten. Han stack dock efter halva lektionen idag, hur skönt som helst...han skulle vara i samma grupp som oss så vi slapp han.

Annars är det sjukt mkt som händer i framtiden som man inte får missa. Jag är fortfarande bitter över att jag missade Exodus i december och skäms som en hund. NU JÄVLAR SKA JAG INTE MISSA NÅT MER. iaf inte som jag verkligen vill se. Glorious Bankrobbers missar jag aldrig och nu spelar dom ju på anchor oxå.  Sen har vi ju Megadeth tillsammans med Slayer senare i vår och senare Mustasch. Konsertåret -11 öppnar ju kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar